Veelgestelde vragen

Hier vindt u enkele veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij, of heeft u nog meer vragen?
U kunt u ons altijd bellen of u komt gezellig even langs.

U kunt ook direct online een afspraak met ons maken, klik daarvoor op de knop hieronder.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Via ons online boekingsysteem. Hier kunt u eenvoudig een afspraak inplannen op de tijd dat het u uitkomt (mits beschikbaar). Het systeem geeft u automatisch keuze uit de vrije tijdstippen van uw kapster.

Krijg je bij een online afspraak een bevestiging?

Jazeker, bij alle afspraken die u online maakt, ontvangt u via e-mail een afspraak bevestiging. Maakt een afspraak 24 uur van te voren, dan kan het zijn dat u deze niet ontvangt. Controleer altijd uw spambox, soms kan het zijn dat de bevestigingsmail hierheen worden gestuurd.

Kan ik bij jullie pinnen?

Jazeker graag zelfs. Contant betalen is ook een mogelijkheid, maar onze voorkeur is met de pin. U kunt bij ons ook contactloos betalen.

Ik krijg geen gehoor als ik jullie bel

Het kan zijn dat we zo druk bezig zijn met knippen dat we even geen telefoon kunnen beantwoorden. U kunt dan altijd een voicemail bericht achterlaten met uw naam en nummer en dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Ook kunt u reserveren via ons online boekingsysteem.

Ik wil haarextensions, kan ik bij jullie terecht om deze te laten zetten?

Ja dat kan zeker. Wij werken met haarextensions van Hairtalk. Wilt u meer weten over de mogelijkheden, neem dan even contact met ons op of kom gewoon even langs in de kapsalon.

Kan ik iemand meenemen om te laten knippen tijdens mijn kleurbehandeling?

Dit kan, maar neem even telefonisch contact met ons op. Dan kunnen we dit even goed afstemmen en inplannen.